Често задавани въпроси

FAQ

Как да поръчам?

1. Изберете желания от вас артикул, цвят и количество и го добавете в кошницата.


2. Изберете начин на доставка:
⭢ до офис на ЕКОНТ- наложен платеж/поема се от клиента/
⭢ 
офис на СПИДИ- наложен платеж/поема се от клиента/
⭢  с
куриер на ЕКОНТ- наложен платеж/поема се от клиента/
⭢  с
куриер на СПИДИ- наложен платеж/поема се от клиента/

Безплатна доставка в цялата страна над 150 лв.

chevron-square-right Изчисли цена за доставка с ЕКОНТ

chevron-square-right Изчисли цена за достаква със СПИДИ
 

3.Въведете данни за доставка
*В полето ''Адрес'' въведете адреса на офисът на куриерската фирма, която сте избрали. Ако избирате опция доставка с куриер в полето "Адрес" въведете адреса на който желаете да бъде доставена покупката.

4.Потвърдете или сменете начина на доставка.

5.Прочетете информацията относно заплащането на поръчаните артикули.

 

6.Преглед и съгласие с Общите условия и Политика за поверителност на сайта.

exclamation-triangle В случай на желание на клиента да върне или замени избрания от него продукт след получаването му разходите за обратната доставка до нас са за негова сметка.


 

Вие попитахте...

Уебсайтът съдържа ли всички налични модели?


Опитваме се да качваме всички наши модели в уебсайта си, но има и такива специални модели, които все още са достъпни само в магазините ни. Те се намират на централни локации из Пловдив, така че ако не откриете своето специално нещо онлайн, заповядайте при нас и ние ще ви помогнем да го откриете!




За отстъпки и промоции


Тъй като предлагаме висококачествени кожени изделия на много конкурентни цени, не правим високи отстъпки из целия уебсайт. Ние вярваме в изгодни цени ежедневно, а не във високи отстъпки през няколко дни от годината.

При поръчка на стойност 150 лв. или повече доставяме всичко за наша сметка в цялата страна!


Относно промоции, ние ОБОЖАВАМЕ клиентите си и често ги глезим с малки промоции и изненади :) За целта е достатъчно само да се впишете в нашия имейл бюлетин, по който периодично изпращаме кодовете за отстъпка. Този код не може да бъде комбиниран с други отстъпки и промоции в сайта и е еднократен.

При закупуването на два или повече продукти с код за отстъпка, кодът важи само за един подукт, този с най-ниската цена.




Как да разбера дали даден продукт е наличен?


В нашия сайт са качени моделите ни с подробни описания на тяхното съдържание, всички опции за доставка и разнообразни цветове.

Когато нещо не е налично, ще забележите червен надпис "Не е налично". Но не тъгувайте, ние зареждаме често и е много вероятно нещо да се върне в наличност или да доставим ново, още по-вълнуващо :)




Правите ли корекции на кожени изделия?


За съжаление не предлагме подобен тип услуга.




Колко време отнема доставката?


Знаем с какво нетърпение очаквате прекрасната си нова придобивка, затова се стараем да обработим и изпратим всички поръчки в рамките на 1-2 работни дни. Оттам сте в ръцете на Спиди и Еконт :)

Ако сме възпрепятствани да обслужим вашата поръчка в този срок ще се свържем с вас, за да ви информираме.

*цената за доставка се поема от клиента

*безплатна доставка в цялата страна при минимална поръчка 150 лв.




Мога ли да върна продукта?


Разбираме, че понякога ще получите продукт и ще осъзнаете, че той не е вашето специално нещо. Затова, ние с радост приемаме замяна и връщане, но изискваме продуктите да не бъдат използвани и да е запазена тяхната опаковка, за да зарадват нов притежател. Продукт, който е бил очевидно носен, няма как да бъде върнат.

Връщанията към нас се поемат от клиента. Препоръчваме при генериране на поръчка през нашия сайт да отбележите в графата бележки, че желаете опция ‘’Преглед на продукта’’.




Вие ли произвеждате коженитете изделия, които продавате?


Въпреки че не ние произвеждаме кожените изделия, които продаваме, ги подбираме внимателно и с много любов към Вас. Работим само с висококачествени производители, с които сме изградили стабилни отношения.




Продуктите отговарят ли на снимките?


В описанията и снимките си се опитваме максимално да пресъздадем продуктите си, но компютрите и телефоните имат различна калибрация на екраните, затова е възможно да има леки нюансови разминавания при различните устройства. Също така, продуктите от естествена кожа приемат боята по специфичен начин и всеки един може да изглежда малко по-различно от друг- но това го прави така специални и уникални :)




Предлагате ли карти за подаръци?


Благодарим Ви, че искате да изненадате любим човек с покупка от нас! Веднага ни пратете съобщение по чата или ни се обадете, за да Ви помогнем!





За най-последните новини и отстъпки се присъединете към нашия бюлетин
ЗА ПОРЪЧКАТА МИ
Въпроси?  info@dawson.bg 
ЗА КОМПАНИЯТА
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
ЦЕНТРАЛЕН ОФИС НА DAWSON

гр. Пловдив
бул. Пещерско шосе 81
Зад спирката на кръстовището при ХЕИ

 

Кликни тук за опътвания в Google Карти
 

032 64 21 55
0887 703 592
0898 440 760

Понеделник-Петък:  09:30 - 17:30

Събота:   Почивен ден

Неделя:   Почивен ден

МАГАЗИН - ТЦ ГРАНД

гр. Пловдив
ул. Капитан Райчо 56
Търговски център Гранд, ет. 1


 

Кликни тук за опътвания в Google Карти

032 64 21 55
0887 703 592
0898 440 760

Понеделник-Петък:  10:00 - 19:30

Събота:   10:00 - 19:30

Неделя:   11:00 - 17:30

МАГАЗИН -  В ХАЛИТЕ

гр. Пловдив
ул. Райко Даскалов 8
Централни Хали, ет. 1, 1-вия магазин в ляво до ескалатора 

 

Кликни тук за опътвания в Google Карти
 

032 64 21 55
0887 703 592
0898 440 760

Понеделник-Петък:  10:00 - 19:00

Събота:   10:00 - 19:00

Неделя:   11:00 - 17:00